Lägenheten!

Här kommer lite bilder från när vi var på IKEA igår och bilder på våran underbara lägenhet! :)
En del av vardagsrummet
Vardagsrummet!
Köket!
Vardagsrummet från hallen/dörren.
Mitt och Elses Badrum, och nedanför vårat rum!! Ja det ser ut som vi firar påsk men vi köpte överkastet utan att tänka på att vi hade 2 illgula kuddar..  Min säng är den som står rakt fram vid fönstret. :)
Charlotte och Emelies rum! :)
Sådär ja en liten uppdate!
.
Annars rullar lviet på! Första skolveckan är över och nu är snart helgen över också.. För övrigt har vi skitdåligt väder.. dvs det är mulet.. ;) Men men..Har hört att ni har värre väder hemma i sverige!


Kommentarer
Anonym

IKEA är inte helt fel.. Tjusig lägenhet :) Hoppas allt är bra! :D KRAM

2012-04-18 @ 18:48:48
Madde F

Inte helt fel med IKEA <3 Såg ut att vara en tjusig lägenhet :) Hoppas allt är bra där borta ! :D KRAM

2012-04-18 @ 18:52:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0