John Cleese

Idag sov jag till 11! Sjukt skönt då jag sovit väldigt dåligt de senaste dagarna.. Men konstigt att när man sover ut så blir man liksom ännu mer trött! Kändes som jag sprungit ett maraton!!! och det vet vi ju alla att det kommer ju inte hända..
.
Sen drog jag iväg till skolan då vi hade en föreläsning med John Cleese. Jaa det var ju inte askul men coolt att ha sett han.. :P hehe..

 
Han babblade på om hans hotell erfarenheter, och nej då snackar vi inte Fawlty Towers... :P
.
Sen åkte jag och emelie hem. Kollade film samtidigt som jag skrev på om mina isbjörnar..
Hade även missförstått vilka källor jag behöver använda.. Grr!!! Jaja jag har fortfarande 42 timmar på mej=en evighet i min rapportskrivningsvärld..
.
Sen på kvällen kom Jesper hit. Hade med sej lite go' saker från Sverige. Falukorv och fiber havregryn! haha. Så imrogon blir det korv stroganoff..! MUMS!!!!!!!!!!!!
Han hade även med sej ett nytt batteri och lucka.. dock funkade det inte.. hmm. är det mobilen som inte kan ladda eller är det fel på batteriet? ja ja, jag får väl klara mej med min gamla gamla mobil sålänge.. går ganska bra faktiskt.. saknar dock att inte ha en bra kamera.. :S
.
However! Sen gick vi och käkade middag! Gott med riktig mat haha.. Bestående av en riktig köttbit och bakad potatis, kommer inte ihåg senast jag åt en köttbit! :S Studentbudgeten håller inte riktigt för sånt..
.
Nu har jag gett upp för kvällen och dax att sova..
God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0