2 down 4 to go!

Har nu skrivit 2 final exams, slutprov. Har gått helt okej hoppas jag. Bokföringen igår gick nog bra ledarskap idag gick inte såå bra.
Igår var jag även ute och käkade med Helena, Jesper och Vera. :) Men sen fick vi lov att säga hejdå ses i sommar! eller ja Jesper kommer väl tillbaka snart så det är bra! :D
.
Utöver det så har vi mest pluggat här nere..!
Jusjta fick tillbaka min rapport jag kämpade med i marknadsföring! Värt all tid jag la ner och sånt! Fick 100% HELT GALET!!!!!!!!! Så nu har jag så pass bra i marknadsföring att jag redan har klarat kursen. Jag har redan precis precis precis godkänt! :D Vilket betyder att jag ligger väldigt bra till inför slutprovet! :D
.
Nehe, nu ska det pluggas Food and Beverage Management!


Kommentarer
Charlotte

Grym du är, tjejen!! Keep it coming!!!

2012-03-26 @ 23:07:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0