Final exams

Nu börjar vi med final exams.. Har gjort de praktiska, kitchen och restaurant. Fick 94 och 95% så är mkt nöjd! :)
Igår efter kitchen vilade jag lite intesivt. :)
Sen åkte jag till JBR och mötte upp Helena, Vera och Jesper! :) Hängde lite drack vin och åt ostar, mums!
Sen gick jag och Helena vidare. Var på ett ställe som var som en jättestor beach club. Supernice, där kommer vi vistas igen!!!! Kom hem vid 1 så det var skönt att komma hem tidigt. :) Ett snabbt på donken innan! Som jag har haft värsta cravinget för de senaste dagarna!!!! haha. :D Som vanligt alltså...
.
Idag åkte jag och mötte upp dom igen så hängde vi på deras strand. Varmt kan man säga, men det är dock värsta disigt här. Så inte strålande sol.. Lite segt men men, that's life!
.
Nu ska jag göra mig iordning så ska vi iväg och äta middag! Spanskt ska det blir, Al Hambra, sjukt nice!!! :D
.
BTW, om en vecka är jag i Kenya vid den här tiden! Vad gör ni?! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0