Lördag!

Och ännu en helg har passerat!!!
I torsdags var vi ut allihopa! först indisk middag här som Charlottes kompis lagade! Jättegott och sen gick vi ut, super kul! :)
.
Igår tog vi det ganska lugnt. Inte alls för bakis så det var skönt! :)
Låg vid poolen hela dagen och bara tog det lugnt! :)
Sen mötte jag upp en kompis och pluggade accounting, har prov imorgon! Men vi pratade emst tror jag. Jag har ju dock faktiskt bra koll på accountingen just nu så det var jag som skulle hjälpa honom...
.
Sen när jag kom hem så kom resten hem så beställde vi pizza! SJUKT GOD var den!! Fullkornsmjöl och bara färska ingridienser. Toppen!! :D
Sen kollade vi film.. Kollade på Thor, tänkte det var  ju bra att se alla dessa filmer som the avengers handlar om.. och så känns det som att ALLA andra har sett ALLA dom andra filmerna och jag har ingen aning om nånting. Ja filmen var hur som helst ingen 10poängare.. Men mycket muskelr! hehe! :D
.
Idag har vi legat vid poolen också.. Nu är jag ensam i lägenheten ska väl försöka äta ngt men är inte sugen på ngt över huvudtaget.. Problem. Kylen är ganska tom dessutom. Suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0