KENYA!

Final exams är över för den här gången! SJUKT SKÖNT!!! Taggad till tusen på att få resultaten...
.
Dom senaste dagarna är lätt att förklara med ett ord KAOS!!
Malaria tabletter hit och dit.. Åkte till doktorn IGÅR och fixade receptet för att inse att det bara går att hämta ut på typ 2 ställen. SUCK! Men sån tur va så var det påvägen till ett ställe jag skulle till. :)
Detta hände samtidigt som jag skulle plugga för TVÅ final exams. haha. Det är ingen sport att vara ute i god tid!! ;P
.
Justja jag skulle ju packa ur mitt rum också..
.
Panikpluggade och rev av 2 final exams på 3 timmar!
Sen till rummet panikstressa packa ihop rummet och inför Kenya! hade ju ändå 1,5 timme på mej!! haha.
Det löste sej i slutänden!!
Sen bar det av till vårat favorit mexikanska ställe, Loca. Jag och Niina gjorde dock ett depå stop på Emirates Hospital och köpte malaria tabletter, som sagt ingen sport att vara ute i god tid!
.
Bilderna får tala för sej själva!
Strawberry margaritas!
.
Guacamole som dom gjorde vid bordet. mums!
.
<3
.
Sen sa vi hejdå och insåg att det är sista gången vi är samlade!! :(
.
Jag sa hejdå och jag och Niina åkte tillbaka till skolan, där hade jag typ 5 minuter på mig att byta om innan vi blev upphämtad!
På flygplatsen var det ett x antal säkerhetskontroller och sen kom vi igonom och då blev det fyllekäk, dock hade man ju nyktrat till ganska skapligt vid den här tiden.
Lagom när vi gick på planet vid 6 på morgonen så slog bakfyllan till och den hade ett stadigt grepp under resten av resan! INGET att rekomendera men det var det värt!! :D
.
Halvsov/halvt inte sov!
Sen var vi i Doha, fy satan i gatan vad det var seegt! Väntade på nästa flight. Gick på och sooov i typ 10 minuter. Värt! Jag har alltså sovit ca 1 timme det senaste 1,5 dygnet, jag är sliten!
Framme i Kennya får vi reda på att vi hade fel visum, men det löste sej ändå!
Åkte till hotellet och hotellet är jättefint! Duschade och gjorde oss iordning och åkte iväg till en marknad med massa grejjer som urinvånarna har gjort! Köpte 2 örhängen bland annat. Var dock extremt sliten vid det här laget!!! Hem till hotellet och vilade, sen var vi hem till han som är Kenyan. Hans familj hade en grillfest kan man säga! SJUKT mycket goooood mat! Tog aldrig slut! haha!!!
Sen kom vi tillbaka till hotellet och tog en drink på taket. Trevligt trevligt. :)
Nu är det dags att sova! ÄNTLIGEN!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0