PAIN!

Ja idag har jag och Else genomlidigt en vaxning! FY SATAN! Det gjorde sååå ont. Låren var ok. Men smalbenen oh herre.. Hon som vaxade mej skrattade något så vansinigt åt mej.. Min smärtgräns är på samma nivå som den alltid varit. Tror det slutade växa när jag var ca 5 eller nåt.. Ja det var pure pain iallafall!
Efteråt belönade vi oss med manikyr och pedikyr! Så nu är vi riktigt fin! :) Förutom att det ser ut som jag har vattkoppor på mina ben... 
.
Förövrigt så är jag bakis. Eller inte bakis men det känns att jag var ute igår. Firade en kompis födelsedag igår och hade skola 9 imorse så är trött idag... That's life!
.
Skolan rullar på och börjar bli på allvar igen. 2 veckor in.. Hm.
.
Imorgon däremot ser vi fram emot HELG! Börjar med inflyttningsfest imorgonkväll. NICE!!!!
Sen på fredag ska vi kolla på en fotbollskupp och på kvällen ska vi alla tjejer på bio förhoppningsvis. Det är en ny Nicholas Spark (han som skrev the notebook och dear john..) film som kommer. The lucky one! Håller på med boken nu. Skeptisk till att jag hinner läsa ut den då jag har typ 1/3 kvar och jag böjrade i Januari... Hm.. Vi får se helt enkelt!
Lördagen är helt dedikerad till skolarbete!!!! SUCK SUCK DUBBELSUCK! Men det är ett måste då vi alla har slappat efter lite grann..


Kommentarer
Pappa

Läste jag fotboll!! Har du blivit idrottstokig!!!

Pa

2012-04-18 @ 22:05:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0