The avangers

Nu är det dags att röra sej mot Mall of Emirates för att se premiären för the avangers.
Kan ju iaf meddela att Iron Man var bättre än Captain America men inte som Batman..
.
Men det här ska bli spännande! Får se om det imponerar på mej, har en känsla av att det inte kommer det.. Men även jag kan ju ändra mej!! :P
.
Förövrigt idag så har vi haft testprov i Computer. Där använder vi ett program som heter MS Project. Det är typ som ett rätt spaceat excel. Dock fattar jag ingenting och hänger aldrig med på letkionerna och mina projekt ser inte ens i närheten ut som lärarens, känns alldeles för bekant från gymnasiet..
Så håll tummarna för imorgon har vi prov! :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0