Tisdag och halvvägs!

Halvvägs igenom final exams, det vill säga 3 har avklarats!
Gårdagen var det plugg på schemat. Dock följde jag inte shcemat till 100%.. Men det gick ganska bra ändå idag. Jag hann inte riktigt klart!!!! Men that's life!
Healthy? ice cream? ja jag säger då det..
.
Så här pluggade jag och Else i lördags, ett väldigt bra sätt att plugga på! :D hehe
Äter vitaminer och man får INTE blanda dom med steroider. :S ehh, första gången jag ser något sånt. hehe.
.
Helt slut som människa just nu, sova eller marketing? Det är livets stora fråga.. Ja jag har ju redan godkänt i marketing och allt över godkänt är fjäsk, eller? Sjukt omotiverad. Det är bara att marketing är sååååååååååååååååå stort! Vi räknade ut att vi har ca 300 slides av powerpoint presentationer att gå igon. GLHF på det!
.
2 dagar kvar sen draar vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0