Tisdag

Ja igår tisdag hade vi accounting och sen var jag klar för dagen vid 11.
Var på sjukt dåligt humör så åkte hem slängde mej i soffan och degade.. Fixade klart deklarationen och sen sov jag lite grann! :) hehe. Försökte plugga ekonomi men det är sååååå extremt tråkigt och svårt. Jag fattar ingenting.. och måste läsa asamycket! Hm..USCH!
.
Sen på kvällen åkte jag iväg och var barnvakt till 2 supersöta och gulliga barn, Amanda och Lukas! :)
Gick jättebra, dom gick och la sej och sen gick jag och vilade på soffan.. råkade somna.. Hade sån extrem huvudvärkt igår.. :S Men idag är det bättre! :)
.
Nu sitter jag och har ekonomi. Fy satan vad kul vi har...
.
När den här lektionen är klar ska vi åka iväg ut på palmen här i dubai till ett hotell som heter Atlantis och där har dom en jättestor vattenland, Aquaventure! Ska bli kul! :)
Soo long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0