Atlantis!

Ja dagen idag har spenderats på Atlantis!
Efter mycket om och men kom vi iväg till Atlantis. SJUKT hur varmt det är här nu! (Hur ska jag klara av sommaren!?!?)
.
Vi var 6 stycken så det var kul! :D Åkte allt som var värt att åka och även ett typ "fritt fall" rutschkana. Man liksom åker rakt ner! och så åker man även igenom en vattentank med hajar! Men man åker ju i ett rör och det går så fort att man inte hinner se ngt alls!! :P
.
Vi hade iallafall en väldigt rolig dag. Fick vara barn igen leka och äta glass till lunch. hehe!
Stannade till solen gick ner. :)
Sen skulle vi bara ta en taxi hem. jo tjena! Trodde vi ja!! Taxi kön var typ 40 meter och INGEN taxi.. Så vi tog monorail in till strandkanten (var ute på palmen).. kom in till Dubai igen och INGEN taxi! Så vi fick gå asalångt innan vi fick tag på en taxi.. Mitt humör och tålamod var nere på minus vid det här laget!!
.
När vi kom hem så höll Else på att laga mat till oss! Finsk fiskgryta! Mums! Hon förlorade på plump så då fick hon lov att laga finsk mat, hehe! Bra straff va?? :D
.
Sen nu har jag fått nynoppade ögonbryn av Charlottes kompis som bor här den här veckan. Hon är från indien och vet hur man gör den där trådgrejjen! Gjorde skitont!! Ska man vara fin får man lida pin.. hehe..
.
Nu är det sovdags!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0