Måndag och Valborg.

Har haft en riktig skitdag!!
Klarade iallafall datorprovet.. :)
Sen hade vi engelska och det sööööög verkligen! Vi gick igenom adjektiv, adverb och massa sån skit! alltså jag vet ju inte ens vad det är i svenska. Ordklasserna lämnade jag bakom mej när jag gick ut kunskapsskolan och jag har inga planer på att plocka upp dom!!!!!!!
.
.
Jag och Charlotte är ensamma hemma ikväll och belönades oss med glass och hemmagjort nötströssel! extremt svårt!!! :P Hacka nötterna i en mixer och sen rosta dom med socker i en stekpanna! haha! MUMSIGT var det iallafall!! :D
Nu kollar vi Desperate Housewives i soffan! :) Snart ska hon gå och då blir jag helt ensam ett tag tror jag. Har inte varit det på sååå länge!! :S
Kul Valborg va?? haha!


Kommentarer
Pa

Jag vet hur du känner, är också solokvist , tycker nog att det är lite skönt ett tag iaf!

2012-04-30 @ 21:39:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0