Helg.

Ännu en vecka har passerat och imorgon går vi in på vecka 8 i skolan! Sjukt hur fort det går!
Vilket är bra för det betyder att jag kommer hem snart.
Idag är det EXAKT 5 veckor tills jag landar!!!! :D Hemma på riktigt. Dock bara 2 veckor och 5 dagar till jag kommer hem första gången.. Men vem räknar? jo jag!
.
Veckan har varit fullsmockad med plugg!!! VARFÖR lämnar jag ALLTID ALLTING till sista minuten???? Hade 3 deadlines i torsdags.. Körde stenhårt hela onsdagen och tycker att jag liksom är klar, som vanligt, men sen när jag bara ska fixa det sista så har jag bajsmycket.. O varje gång är jag lika förvånad att jag sitter i samma sits! haha. En vacker dag kanske jag lär mej...
Hur som helst, 3 rbeten inlämnat! ett om ekonomin i Förenade Arab Emiraterna, Måste tacka Emelie otroligt mycket då hon har gjort typ allt på hela rapproten! Hon är bäst!!! TACK TACK TACK!
Sen en beskrivande uppsatts, vi fick välja ämnet själv på en lista och jag valde mitt favorit djur och så skrev ajg då detta om isbjörnar! Om ni undrar något om isbjörnar, I'm the one to ask så att säga!!
Sen det träligaste arbetet av allt, vi skulle typ analysera källorna som vi använde för uppsatsen, alltså är den bra, trovärdig etc. varför varför inte? Suck vad det var segt, men gick fort! :) Kan ju också bero på att jag inte hade speciellt mycket tid så det fanns inga andra alternativ än fort!
.
När allt tillslut var inne i torsdags så tog vi helg! jag och Charlotte firade med middag nere i Marinan (hamnen) supermys. :)
Igår hände nada!! Jag kollade på serier heela dagen. Super skönt..
.
Imrogon vecka 8! Tiden rullar på!!! :D



Kommentarer
M-l

Skönt för dig att snart vara hemma igen- bra jobbat!!! Vi ses snart igen/ m-l

2012-05-27 @ 23:01:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0