Veckan som gått..

Ojdå nu har det gått ett tag sen jag uppdaterade.
.
Torsdagen var iallafall lyckad. Hade inflyttningsfest och sen gick vi ut! :)
Fredagen hade ju jag och Else fått ryck och fått för oss att vi skulle kolla på en fotbolls cup. Det enda vi hade var en ungefärlig adress. Slutade med att vi var i ett industriområde.. Ja vi kollade typ en match (15 min) sen drog vi till ett köpcenter. hehe. Var sååååå nära att införskaffa mej ett ps3 då min abstinens för bf3 är extrem!!!!!
.
Efter det åkte vi hem och jag sov helt seriöst i 3 timmar! SJUKT SKÖNT! Else väckte mej klockan 5.. oops.
Åkte till en mässa med massa universitet från hela världen! Kollade läget och sen var det middag i Dubai Mall.
.
Förövrigt så är alla helt galna i libanesisk mat här. Fattar inte grejen men har iaf lärt mej äta det, har lärt mej äta hummus för det är ÖVERALLT!!
.
Lördagen var pluggdag! Planen var att plugga heeeela dagen! Gick ganska bra iallafall och fick lite gjort.. hehe.. Avslutade kvällen i soffan med tjejerna! mys!
.
Igår var det skola igen.. suck.. Dock fick jag världens huvudvärk efter 1 timme så var inte på så många lektioner direkt..
.
Idag hade vi också skola. Sjukt tråkiga ämen läser vi den här terminen. Allra helst engelska.. Lära oss skriva rapporter och söka i våran databas. Ja jag lärde mej typ allt det förra terminen på egen hand och alla mina rapporter fick bra betyg så tycker det känns lite knas! Och så har vi den mellan 4-6 på kvällen på måndagar och slutar veckan på torsdagar 4-6! är man taggad då eller!?!? NEJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0