Uppdatering.

ojoj nu har det gått länge sen jag uppdaterade..
Vad har hänt den senaste tiden..
Min mobil tabbade bort sitt batteri och baterilucka. Shit happens så att säga.. Men derlar är på väg och om jag inte misstar mej helt så är dom nu i Dubai och väntar på mej! :) Så jag är tillbaka med en stenåldersgammal sony ericsson. ja den funkar ju men faan vad man blir bekväm med smart phones..
.
Sen så har även min laddare till min käraste macbook slutat fungera. Den har varit glapp länge men nu verkar den ha gett upp.. Vilket då även batteriet på datorn har gjort. Jag känner mej extremt ensam utan den datorn. men har ju en PC som vi fick från skolan. Men shit alltså den suger verkligen!!!!! jaja. life goes on..
.
Värmen har slagit till ORDENLTIGT här nere. vi har typ som kallast 32 grader på NATTEN! Japp, jag håller på att krevera!
.
Men snart är jag hemma, den 14 juni närmar sej med stormsteg, som jag längtar!! Hemma över helgen då det vankas bröllop och sen den 30 juni kommr jag hem på riktigt!!!! Vad som händer efter sommaren är i dagsläget oklart. Jag längtar hem!
.
Sönder stressad som jag har varit och läst liite för mycket ämnen, plus att min motivation är typ 0 så ha rjag hoppat av ett ämne. Superskönt! Då läraren var inte av den trevligaste kalibern... Så nu är alla och skriver prov i hennes ämne. hehe. och här sitter jag och pluggar..
.
Håller på att skriva en beskrivande uppsats. Fick välja ämen själv (på en lista) och ja valde att skriva om ett djur och det blev isbjörnar... Så har skrivit 87 av 1000 ord än så länge.. jag har preeecis börjat men har ända tills på torsdag p mej. Men det har kommit lite komplikationer.. Vi ska tyldigen skriva om alla våra referenser och utvärdera dom och bla bla bla... jag kallar det FETT OVÄRT!!!!!!!!! Men inte så mkt att göra åt..
.
Hm.. justa samma kväll som vi var ute och tappade bort mitt batteri så vann jag en middag för 4 med dryck värt ca 3000 kronor på en restaurang! sweet!!!!
.
Näe nu måste jag skriva lite mer innan housekeeping kommer och städar o därav jag måste lämna lägenheten ett tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0