Tiden går fort nu!

Nu har helgen passerat och så också en vecka!
Tiden går så himla fort!! Vilket är bra för det betyder att jag snart kommer hem, längtar!
Veckan rullade på med skola nästan alla dagar, onsdagen fick jag lov att stanna hemma för jag inte mådde så bra.. :(
I torsdags var vi på bio, the lucky one! Bra film men håller på med boken som är 10 gånger bättre. Som vanligt antar jag..
Igår så var tanken att vi skulle plugga järnet! Men våra rastlösa själar inom oss tog över och det hela slutade med att vi bakade smulpaj och kollade på Captain America, vilket var en rätt så värdelös film om du frågar mig! Men men, min favorit hjälte är fortfarande Batman!
Emelie bakar paj!
.
Jag idag i väntan på bussen. Här har vi nämligen busskurer med AC! Fett!! :D
.
Dagen idag har varit lugn och kommer så fortsätta. Vi käkade frukost på ett ställe som heter Pauls och sen hem till lägenheten och spelade plump och sedan ett annat kortspel! Degar nu isoffan vilket jag har gjort ett tag.. Håller på att streama Iron man, får se om Batman blir slgen som favorit hjälte!!
Håller på att kolla igenom vad det är för snack om alla dess då jag har fått biljetter till premiären avthe avengers imorgon. Ska även försöka plugga lite senare, försöka alltså! SJUKT omotiverad för tillfället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0