Busy!

Ojoj här händer det inte mycket!!
Har haft så SJUKT mycket de senaste dagarna.. Har fortfarande sjukt mycket!
Helgen vart det utgång i torsdags vilket resulterade i bakis häng hos Katrin i fredags! Bastu och Burger King! Perfekt! BTW typ alla snabbmatskjedjor har hemkörning här! Pure awesomeness!
.
Sen på kvällen vart det middag i Dubai Mall och sen bio på det. Var lagom pigg när jag kom hem vid 1.. hade nämligen sovit 3,5 timmar torsdagsnatten. Kostar att ligga på topp. Och det är ju bara toppen som gäller! ;P
.
Lördagen var jag i biblioteket mestadels. Fick inte så mkt gjort som jag hade tänkt. Note to self, måste bli mer disciplinerad. (Som om det vore ngt nytt...)
.
På kvällen lagades det chili con carne och det avnjöts med Else. Note to self 2, lägg böner i blöt tidigare så knastrar dom inte när man äter dom. (man lär så länge man lever)
.
Igår fick jag välrdens bästa nyhet!!!! Vi fick tillbaka vårat accounting prov (företags ekonomi) och jag fick ett A!!!! Hur toppen är inte det?!? Jag som hade så sjukt svåra problem!! :D NÖJD! Det är dock bara 15 procent av slutbetyget. Men wtf!
.
På kvällen så var det hockey på schemat. Tanken var att vi skulle dricka öl och kolla på streamad hockey. Slutade med att vi drack öl och lystnade på finsk hockey på radio.. Jaja. Vi hade kul ändå! Pluggade marknadsföring samtidigt.. Dock inte så superduper mega effektivt.. Vi hade fokus på facebook..
.
Idag har vi pluggat marknadsföring för HELA slanten. JAg har typ panik och ligger och grinar (skämt o sido).. Det går svindåligt. Jag förstår inte riktigt sammanhanget och om jag inte förstår sammanhanget kan jag inte förstå varför..
Sjukt trött på min hjärna just nu. Kan den inte bara nöja sej med att det är så?! Nej den vill veta varför också.. suck.. DET FINNS INGET VARFÖR!!!!!!!
JAg har bestämt mej för att INTE gå på Food and Beverage management lekitonen imorgonbitti. Jag ska vara hemma och plugga marknadsföring.. Det är ett rätt och fel beslut, jag vet det.. Men ibland måste man prioritera, right?
.
Ikväll har jag även käkat middag med Jesper. Typ täljstens middag, riktigt gott och mättande!!! :D Sen kom jag hem och nötte lite mer marknadsföring, men det fick mej bara mer panikartad och stressad.. and here I am!
.
Jag räknar iskallt med att ALLA ska hålla tummarna för mig imorgon klockan 10 svensk tid. STENHÅRT!


Kommentarer
Kusin charlotte

Jag håller tummarna!! DU fixar det!! Som allt annat du gör!! Puss & Kram!!

2012-02-14 @ 21:05:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0