Kenya!

Jajjemen! Har precis bokat våra biljetter till Kenya. 30 mars till 7 april! Kommer bli hur kul som helst!!! Vi ska åka till Masai Mara, Nairobi och Mombasa. Sjukt!!
.
Utöver det så har jag haft en bra helg so far!
Igår hade jag en humördipp a la Anna på dagen.. hehe. Stängde in mej på rummet! ;)
.
På eftermiddagen mötte jag upp Katrin och hennes mamma i ett köpcenter. Spenderade hela eftermiddagen där. Mys!! :) Fikade och åt lunch o massa sånt! :)
.
Sen på kvällen mötte jag upp lite kompisar och vi käkade middag och sen gick vi och tog en drink. Trevligt! :)
.
Idag skulle vi ner till stranden men då är det givetvis mulet!
Vad gör man då? Jo vi åker till ett köpcenter och hänger. Så det är planen för den här dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0