Lymfkörtlar..

Jaa. Mina lymfkötlar har börjat ge sej till känna. Aldrig känt dom förut.. Men nu har 2 svullnat up. SJUKT DÅLIG TAJMING!!!!!! Men men..
Utöver det är det bra. hade ett prov odag som inte gick speciellt bra. Men Allt annat i den kursen har gått bra så! :)
Här kommer lite bilder.
Justja, jag har lärt mej dricka kaffe. Eller ja Mocha iallafall. hehe.. Och allra helst när det ser ut såhär! <3
.
Min och elses supergoda lunch igår!
Extremt dålig service men den där salladen vägde upp det! :)
.
Ja else är lite kort.. hehe.. ;)
.
När vi hade lunchat klart var vi på bio. Vi såg en film som heter "the vowe". herregud så bra och sorglig den var. SE DEN! Vi grät sååå mkt! haha.. Och arje gång jag går på bio här i dubai så kommer jag ihåg varför jag hatar det. INGA hyffs. Pratar och håller på.. hmm.. det var till och med en som hade en bebis med in! STÖRANDE!
Sen åkte vi hem och krashade i varsin säng. Vi var rätt trötta.. haha..
Våran söndags tea party. Idag var temat afternoon tea. English style. Så klänningarna var på sconsen nygräddade och gurksandwichen var på bordet!! Givetvis kollade vi också på gossip girl!
Min lördagskväll.
Tacopaprikor och greys anatomy! FAVORITER!!! <3
.
Nej nu ska jag krypa till kojs och hoppas att mina kära lymfkörtlar har lugnat ner sej tills imorgon.. Annars är det läakren som måste besökas.. som sagt DÅLIG TAJMING!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0