PINKBERRY!!!!!!!!

Jag har hittat PINKBERRY!!! Som jag har saknat det från när jag var i Los Angeles! my god! Jag dööör av lycka typ! Det är det bästa som finns! Det är liksom som en frozen yoghurt bar. HIMMELN!
.
Igår gick jag och Else till stranden. Vi hade lite ut av en plan. Danskarna skulle nämligen flyga helikopter över Dubai och vi tänkte göra ett motiv på stranden dom kunde se.
Vilket motiv var ju då frågan?!? En flagga förstås!!!! Inte mindre än våran egna skandinaviska flagga som vi kom på! en tredje del av sverige, en tredje del av finland och en tredje del av danmark!! Brilliant tyckte vi! :D Vi packade ihop och vadnrade ner till stranden, vi låg och vilade/solade i någon timme. Pluggade lite men sen började det blåsa något och bli kallt. Vi började fixa i ordning flaggan och sen satt vi och väntade och väntade..
Vi hade även lite kontakt med danskarna. Dom skickade sms när dom lyfte! Sweet tänkte vi, dom skulle bara flyga i 20 min nämligen. Vi hade grottom hem då det vart så blåsigt och jag vart extremt kissnödig...!!
och äntligen kom det en helikopter, och sen en till, och sen EN till! Mission success! :D Vi började packa ihop allting, vilket gick väldigt fort! Haha, precis när vi lämnar stranden kommer det en helikopter till. Vi har i efterhand listat ut att det var deras helikopter. FAIL! Men satan då.. Jaja kul hade vi! haha.
Våran fina flagga! <3 oss!
.
I väntan på helikoptern....
.
Sen när vi kom tillbaka var det rapportskrivning för hela slanten! Såå skönt när jag var klar med min del. Dock insåg jag då att min partner INTE var klar, han hade inte kommit så långt faktiskt. Så slutade med att jag skrev en del av hans arbete... och sen när jag såg hans arbete vid 21-tiden så var den helt sämst. Gaaaah! Fick fixa till massa och trixa.. Sjukt sur var jag då..
.
Gav upp runt 1 tiden och gick o la mej och fixade till det sista idag. Den är okej men inte bra...
Till slut sa jag typ jag bryr mej inte längre, gör vad du vill! Han är knas helt enkelt.
.
Imorgon har vi prov i accounting (företagsekonomi) Så jag ber er alla vänligen hålla tummarna mellan 10-11:30 svensk tid imorgon!!!!!!! Men det känns rätt bra, jag förstår det mesta känns det som!!! :D Så det är kul faktiskt. :)
.
Har även haft städning av rummet! Kom hem och det var såååååå rent och fint! Jag blev tårögd för dom hade gjort så fint! Lämnat en lapp hade dom gjrot också. Jag hade lämnat lite i dricks så dom hade tydligen gjort extra fint.. hihi. Organiserat alla mina badrumsgrejjer och SKRIVBORDET!!! Vilket var kaos, som vanligt. ;) hehe..
.
Jaja nu är det dags för lite läsning i sängen! God natt sverige!


Kommentarer
Greta

Yum!! här finns en pinkberry i varenda hörn! haha :D Saknar dig!

2012-02-05 @ 21:06:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0