Sjukling

Några dagar har gått och inget speciellt har hänt typ..
I måndags var jag till läkaren och han tog en MASSA blodprover, en hel del onödiga. Men men. Får provsvar imorgon.. :) MÅSTE bli bra till på fredag för då är  det Guetta!! :D
.
Har fått tillbaka våran första rapport vi lämnade in. Fick 100% på den! HELT SJUKT! Så det är skönt! :)
.
Annars flyter allt på. Fick reda idag på att dom ska höja skolavgiften med ca 17.000. Mindre kul. Men dom ska höja vårat bidrag vi får om vi får B i alla ämnen (VG typ) så vi får 25% rabatt istället för20%. Så det är fair. :)
.
Igår var vi och skulle fixa visum till Kenya. När vi kommer till ambassaden, som vi hade pratat med på telefonen flrea gånger under dagen, så var visum"klistermärkena" som dom fäster i passen slut. Så det var bara att åka därifrån.. Snopet! haha.. Men vi ska fixa det på söndag så det är bra! :)
.
Nu väntar jag på att lite muskelr ska komma över och möblera om i mitt rum. Jag ska flytta sängen och jag kan inte ens rubba den! haha! Tur att andra kan. :P
Sen ska jag kurera mig i sängen heeeela kvällen med One tree hill och Friday night lights! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0