Vad händer

ja inte så mkt spännadne! Igår hade vi marknadsföring, vilket få rmej att somna typ!!! Snark!
Idag hade vi servering, vilket också är så tråkigt för vi har typ 15 gäster och vi är 10 som jobbar.. Så måste man göra allt i en speciell ordning och på ett speciellt vis. Och alla har sin egna syssla så man kan inte bara gå på känn typ.. Gaaah!! Och idag var det KAOS och vi hade 15 gäster.. mhm, askul! Man vill bara kliva in och säga såhär gör vi. Men nej, jag var ju inte teamleader.. Och mitt under lunchen så fastnar jag med min arm bakom mej i svängdörren vilket resulterar i att min axel är pajko igen. Jag som precis börjat med mitt träningsprogram och var i princip smärtfri! Snakca om setback.. Well well, hoppas det bara är en litesn träckning som går över i helgen när jag är leeeeedig och pluggar marknadföring! yeeeey!
.
För övrigt så ha jag och Else en pakt här nere. Vi får inte använda facebook mellan 9-21. Jag har special regler, så jag får gå in på facebook 1 gång á 5 minuter efter klockan 16. Jag hade nämligen stora problem att hålla mig därifrån.. Tragiskt jag vet!
.
Vi har även börjat powerwalka tillsammans, Vi har gjort det en gång iaf.. hehe.. Vi ska gå en powerwalk varje tisdag, torsdag och lördag. Lördagsturen kan bytas ut mot simning i poolen på ett närliggande hotell..
Vi får heller inte äta några sötsaker och direkt onyttigheter i skolveckorna.. Alltså då menar vi godis. Inget GI tjaffs, då skulle vi bli ruinerade, pasta och potatis är billigt här!! haha!
.
Så en lite update om mitt liv här nere.
See you!!!!!!
.
Ps, har inte fått igång bluetothen på min dator så därav inga bilder då alla är i min mobil. Och jag vet inte hur man synkar utan bluetooth. Jag vet det är också lite halvtragiskt...


Kommentarer
Sofia

Vad skön du är, fortsätt skriva! Kramar i massor!!!

2012-02-08 @ 22:23:06
Sis!

Älskar att läsa dina små updates, de värmer en onsdagskväll i januari när alla gäster har gått o man inte är klar o blir lite- men bara lite och man saknar sin syster på andra sidan linjen... Just nu känner jag följande: kom hem!!

2012-02-09 @ 00:18:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0