Another day..

Sådärja! nu har jag precis kommit hem från provning av våra kostymer vi ska få! =) Blir nog bra det där till slut hoppas jag...
Vi har även haft lite annan info. Har bland annat fått våra datorer från skolan! Så nu blir det att använda PC igen. hur nu det ska gå..!!! Men hur svårt kan det vara? Jag menar alla andra gör ju det så... ;P
.
Första bildbeviset på att jag använt mitt "survival kit" en rosa penna, den svarta har jag dock hela tiden i min väska och den har används flera gånger. ;)
.
.
Här är 2 böcker av det jag ska läsa nu i vår. Dom väger en hel del och är väldigt tjocka så det kommer bli lite tungt på flera vis..
.
Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda!
.
Imorgon har vi teambuilding på ett vattenland som ligger här precis brevid, Wild Wadi heter den!


Kommentarer
Anonym

Visste att survival kitet skulle vara bra! YES

2012-01-06 @ 00:03:07
Kenny

Visste att survival kitet skulle vara bra! YES

2012-01-06 @ 00:07:42
LisaJ

Klart det var bra - men vem valde den rosa pennan då?! ;D

2012-01-06 @ 11:49:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0