Bättre!

Ja nu är jag på bättreingsvägen!
Idag har jag till och med kunnat äta lunch! WOW! Fortfarande inga hungerkänslor men kan iallafall känna lukten av mat igen. =)
Igår gjorde jag inte många knop. Försökte överleva. Var helt utmattad och konstig. Fick lov att gå från sista lektionen för jag var så yr. :S Läskigt. Men men!
På kvällen så pluggade jag lite lite och kollade på Friday Night Lights. OMG denär så bra och fänslande den serien alltså.. Skulle haft te dejt med tjejerna men orkade inte. Så jag låg i sängen och dom kom och så snackade vi. Bra värd jag var.. Not.. hehe..
.
Sen sent på kvällen kom Jesper och Ullis och lämnade MASSA saker. Både ätbart, drickbart och andra nödvändigheter! TACK SÅ MYCKET!!! Saknar er så mycket redan! <3 Har varit skönt med lite familj här.. =) Men jesper kommer ju tillbaka om ca 2 veckor så. :)
.
Nej nu är det minsann dags att plugga igen. Så man får ha lite fritid i helgen!


Kommentarer
Rebecca

skönt att du mår bättre ;)

2012-01-30 @ 16:43:06
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0