Eftermiddagsshopping.

Eftermiddagen spenderades i Mall of Emirates med Else. Vi strosade runt i affärer. Köpte dock inget spännande, ett par leggings för 30 spänn (!!) och ett sovlinne på American Eagle.. Sen gick vi till mataffären och shoppade loss! Så nu har jag mat för en lång tid framöver. Bland annat planerar jag att göra lasagne, chili con carne och massa omeletter.
.
.
och om man inte har micro så är det här ett mycket bra sätt att värma mat på...
Koka pasta och värma köttfärsåsen i vattenbad. Perfekt!! Och så sparar man disk för man kan äta i skålen sen! Toppen! ;-)
.
Efter det invigdes min nya kopp och mina nya ljus med lite kvälls plugg. Gäller att hänga med från början! =) Det är dock väldigt intressant, än så länge! =)
Men nu är det dags att hoppa i säng. Försöker fortfarande vila bort min förkylning, det verkar hjälpa!! Om dagarna knaprar jag strepsils, min nya bästa vän, och billig är den också!! :) Billigt gillas av mig just nu kan jag säga! :)


Kommentarer
Charlotte

Älskar älskar älskar att du bloggar! Du är grym, kusin! Låter som du har det bra =)



Kramar

2012-01-09 @ 21:08:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0