En dag på stranden.

Burj al Arab, sjuan, burjen, seglet, kalla den vad du vill men häftig är den..
Bilbevis!
.
Vi hade det rätt härligt.
.
I dubai har man inte plasthinkar på stranden, du har en champagnehink. Vad annars?
.
Else, min finska vän och granne. Vi hade rätt bra bakgrund.
.
Jumeirah Beach Hotel, med den på ena sidan och burjen på andra så har vi haft en bra dag på stranden.. Strandenområdet vi låg på kostar ca 500 kronor att komma in på om man inte är gäst eller jobbar/studerar inom Jumeirah!
Vem betalar det?!
Jag och Else flyter framför Burj al Arab.
.
Nu ska jag duscha och sen plugga lite.. Så får vi se vad vi gör ikväll!


Kommentarer
Pappa

Hej! Ser ju inte heeeelt fel ut..... Lite skillnad mot bresse beach !! Har ni fått varit in på hotellen oxså? .här hemma är det bara bara tråk väder, ibland snöare det lite men, mestadels har det regnat....... Konstig vinter kan man säga..... Hoppas ni har en kul kväll! Kram pa o ma

2012-01-13 @ 18:48:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0