Första dagen i skolan!

Ja då har vi avklarat första dagen i skolan! :)
Vi började morgonen med food & bevarage managament och sedan accoutning (typ företagsekonomi). Accounting och jag kommer inte komma bra överens...
Sen hade jag håla i några timmar, passade på att hämta ännu fler lika tjocka böcker, varav en accounting!! Gaah!
La mig även och vilade lite då förkylningen INTE vill ge med sig.. Sedan hade vi culinary, typ vad som händer i köket den kommer nog gå hand i hand med proffesional food preparation tror jag. Efter det så hade vi Food & bevarage service. Verkar intressant båda 2!
.
Nu är jag tillbka på rummet, vila lite! Sen om 40 minuter så ska vi ha en stor "välkomna tillbaka" BBQ (grillbuffe typ!) Kommer bli smarrigt! =)
.
Imorgon ska vi börja dagen med att ta blodprov, bra start NOT!
Ska försöka frossa i lite apelsiner, C-vitamin!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0