HEEEEEEEELG!!

Ja jag vet att det är torsdag, men i Dubai tar man helg på torsdagar! Första skolveckan är avklarad! Så skönt! :)
Idag har vi haft introduktion hur det funkar i restaurangen och köket. Vi har ju en serverings klass och en köksklass. Kommer bli riktigt kul! =) Så vi har gått igenom hur allting funkar. Herregud vad tråkigt det var.. Nyttigt att se vart allting var men men..
.
Senhar jag även fixat det sista med datorn och lite sånt! =)
Sen lagade jag en GRYM chili con carne! Med ganska mkt chili i, ett nytt försök att få bort förkylningen! =)
Nu är det bio med de finska tjejerna! Ska se new years eve! Kommer bli nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0