Ledig

God morgon! Idag har jag haft sovmorgon! Riktigt skönt! Första gången sen vi kom som jag inte har satt klockan på ringning! Även första gången som inte skolan har planerat något åt oss!!
så idag ska vi spendera dagen på stranden! skönt! =)
.
Igår var vi ju på bio, riktigt mysigt! Filmen var mycket roligare och bättre än jag trodde, New Years Eve såg vi! Feel good-movie på hög nivå! :)
Innan bion så fikade vi lite. En Frozen Hot chocolat, tyckte namnet var lit ekonsitgt! Men riktigt gott!! KOmmer bli perfekt när det är riktigt riktigt varmt ute! :D hehe
.
Nu är det dags att gå upp och starta dagen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0