Lite bilder på rummet.

Ja så här bor jag då. Det är ju mitt rum så det är givetvis lite rörigt...
Här är badrummet
.
Köket typ och en del av rummet..
.
Och här är rummet!
.
Helt okej, jätte mycket förvaring, har dock inte så mkt att förvara!
.
Vi köpte inte så mycket i köpcentret. Köpte ett knivsett+sax för typ 20 kronor!! Får väl se hur länge det funkar, men det var iallafall överförväntan!! =) Köpte lite annat tråkigt typ tvättmedel....
.
När vi kom hem så käkade vi lite på rummet. Jag slängde ihop en köttfärsås. Vart väldigt gott faktiskt! =)
.
Jag har träffat lite tjejer som jag umgås med. Det är 1 annan svensk tjej, 2 finska tjejer och en dansk. Vi scandinaver håller ihop.. hehe. Så det var vi fem som var i köpcentret..! =)
.
Förövrigt är det jättekul att det var så många som läste första inlägget. ÖVER 60 stycken!! och INGEN lyckades fälla en kommentar...?
För er som INTE vet hur man gör så trycker man på ordet "Kommentarer" och det finner ni under själva inlägget.
Sen hoppas jag att ni förstår hur ni gör sen... Piece of kaka med andra ord!!
.
Har även fått igång internet i mobilen. Viktigt. Så nu kan ni nå mig överallt när som helst, förutsatt att ni får mitt nummer. +971552545053. Spara det så finns jag på whatsapp också då..
och glöm inte skype: anna8810
Har även skype i mobilen..
.
Inte ås värst vettigt inlägg.
Imorgon är andra agen på "orientation week" Får se vad den dagen har att ge!
Over and out!


Kommentarer
Johanna

Underbara Anna det ska bli så kul att läsa din blogg igen!

Massor av kramar från Oss

2012-01-04 @ 20:06:11
Helema

Go go go stor kram

2012-01-04 @ 20:14:15
SIS

Ser ut som jag också får plats där- poolområdet då? ;)

2012-01-04 @ 21:26:39
Sofia

Hello, kul att följa dig på bloggen!! Sebben pratade m Simon som åker ner på söndag, så han är uppdaterad om att du är där, han sa att det nu var 17 svenskar?! Stämmer det?! Ha det gott, kraaaam

2012-01-04 @ 22:32:27
LisaJ

Duktigt jobbat Anna med två uppdateringar så snabbt :)fortsätt så, så kul att läsa om hur du har det! Även imponerad att du lyckas få rummet rörigt så snabbt ;) Ha det bäst! Puss

2012-01-04 @ 22:57:01
Emelie J

Haha rolig du är Anna! Jag vet iaf hur man gör för att skriva en kommentar ;)Bra med många uppdateringar, det gillar jag! Skriv gärna långa inlägg så jag har något att läsa på bussen när jag börjar jobba nästa vecka ;) Ta han om dig! Puss

2012-01-05 @ 09:40:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0