Lördags/pluggkväll/filmkväll

Ja så har min kväll sett ut!
Hade middagsdejt med Else. Vi pratar ganska mycket om andra världskriget just nu. Har snöat in på det igen.. Vi hade båda ganska bra koll på olika saker så vi fick ihop det rätt bra faktiskt!!
.
Efter det så var det pluggning som stog på schemat för min del. Började läsa men det var såå tråkigt. Så kom på att jag hade en film som jag skjutit upp alldeles för länge att se. Det är till våran ledarskaps kurs. Vi skulle se K19 the widowmaker. Handlar om en sovjetisk ubåt under kalla kriget. Den var inte asbra men blev spännande på slutet.
Och nu är det dags att sova.. Känner mig inte så trött men måste få min sömn! =)
.
God natt allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0