Måndag!

idag är det måndag och andra skoldagen är avklarad. Känns lite konstigt att det ärmåndag och veckan redan har gått 2 dagar?!? Men men!
.
Igår hade vi BBQ här på skolan! Mycket goda burgare bjöds det på!! Dock gick jag och la mej typ på en gång efter jag ätit. Vilar bort min förkylning verkar funka! :D
.
Imorse började vi dagen med att ta blod prov. Det gick bra och VÄLDIGT snabbt! In och ut typ. tjoff tjoff! Men det var ganska mkt folk och vissa hade VIP (?). Sen skulle vi röntgas, det tog dock väldigt lång tid innan det kom igånr och väldigt lång tid innan alla var klara. Han som hade papprerna var kanske inte den mest organiserade människan.. Men tillslut kom vi iväg. Dock hann klockan nästan bli 11 innan vi kom tillbaka så min lärare tycket inte jag skulle komma till lektionen som var ledarskap. Har fått lite info och ska få en film att titta på! :)
.
Sen efter lunch så hade vi accounting.. Gjorde typ samma som igår men liite mer komplicerat och efter 45 minuter så var vi klara, skulle egentligen hålla på i 2 timmar! Sweet!
Så tillbaka till rummet och började läsa lite i häftet jag fick av läraren i ledarskap... hon sa att jag skulle antagligen behöva läsa det 6 gånger innan jag förstog den.. =S
.
Nu väntar jag på att Else ska bli klar så ska vi åka och handla lite! Behöver massa grejjer och mat!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0