Matförgiftad!

Varnar känsliga läsare!
Japp. Efter gårdagens inlägg publicerats började helvetet...
Jag har varit uppe hela natten och kräkts. Började väl runt 22:30 och sedan eskalerade det ganska lavinartat. Mellan 23-02 kräktes jag ca 2 gånger i timmen. Jag var en hel del slut kan jag säga.. Fortsatte fram till ca 6 imorse. Togen treo. Då lyckades jag somna om! Sov till 9 och sen låg jag i sängen och tyckte mest synd om mig själv... kollade lite serier och försökte dricka vatten!
.
När klockan närmade sig 12 tyckte jag att jag var ritkgit pigg. Så jag gick ner till tranden, köpte mej en jordgubbsmilkshake och en vatten och la mig till rätta. Läste lite bok och började må allmänt dåligt igen. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Men sov/ var i någon form av dvala i några timmar tills jag fick någon form av energi och gick upp i lägenheten igen. La mig i sängen och vilade.. Efter ett låångt tag tog jag mig upp igen och pluggade lite faktiskt! :) Men har inte alls pluggat så mkt som jag skulle behöva.. Men har faktiskt inte orkat! Jag har kräkts så mkt att jag har ont i nacken.. ;)
.
Sen kom iallafall Ullis, Vera och Jesper hem, dom hade varit i Oman hela dagen. Vi beställde hem lite mat. Första gången jag åt på 1 dygn!!
.
Efter middagen packade jag ihop mina grejjer och flyttade hem till campuset igen. Skönt att vara hemma men har haft det helt fantastiskt bra, bortsett från matförgiftningen!
Tack så himla mycket, ni är min andra familj! <3


Kommentarer
Hanna

Hej Anna!

Jag jobbar på tidningen Studentmagasinet och i varje nummer har vi en artikel som vi kallar "plugga utomlands", där vi väljer en stad och sedan pratar med en eller flera svenska studenter som pluggar där. Den här gången har vi valt Dubai! Skulle vi kunna få ställa några frågor till dig, om hur det är att plugga där du är? Vi kan ta det över mail om du vill! du kan kontakta mig på: [email protected]

Hoppas vi ses!

2012-01-30 @ 09:27:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0