Mitt i veckan

Det är vad det är här! Idag är det tisdag men för oss onsdag. Vilket betyder 2 dagar kvar på skolveckan! SKÖNT!
Har haft en helt ok dag här borta..
Gillar inte marketing så mkt men men.. Det är så många ord och termer.. Förhoppningsvis så sätter det sig snart!
.
Efter skolan har jag haft grupp arbete. Vi håller på att göra en presentation om Paul Bocuse. Han är en väldigt känd kock från frankrike. Mycket intressant! =)
.
Har även lagat mat till mig och Else. Lasagne blev det.. Vart helt ok. Inte som hemma.. Men nu har jag mat för ett tag framöver.. Dock fortfarande problem med att jag inte har micro... Kanske skulle investera i det ändå..
.
Jaja nu är det dags att återgå till pluggandet.. Behöver även städa rummet. Men det får nog vänta till helgen! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0