Onsdag!

Igår direkt efter skolan så fick jag celebert besök av min äldsta kusin och Vera! Kikade runt lite på skolan och sen köptes det glass till vera och så fikade hon på det på mitt rum medans det inspekterades! =)
Sen åkte vi vidare ut till palmen där dom residerar för tillfället! Där bjöds det på pannbiffar med brunsås och kokt potatis!! MUMS! Vi lämnade över disken till Jesper och så åkte jag och ullis till Dubai Mall, världens största köpcenter! Vi strosade runt och gjorde en del fynd, bland annat så hade dom bath and bodyworks!! Min favorit hudlotions butik (ja jag som tjej har en sådan!!) och det var ju givetvis REA där!! SÅ köpte en av mina favorit hudlotions till panpris! och även 2 handtvålar som blir som lödder/skum i handen! TOPPENBRA!!
Klockan tickade på snabbt och helt plötsligt var klockan nästan tio! Så vi tog en taxi hem! Mycket trevlig eftermiddag/kväll! Tack ännu en gång!
.
Idag har vi haft EXTREMT tråkigt. Vi hade typ "miljö hälsa" kurs. Mest om bakterier och hur dom växer. Fy satan vad äckligt, ska aldrig äta ngt under 65 grader tänkte jag först. Men å andra sidan har jag alltid gjort som jag gjort och jag lever ju än, sant? Men det var sjukt tråkigt och ointressant!! Så skulle vi ghöra ett test på slutet på 25 frågor. Tror jag hade kunnat göra testet innan och klarat det.. Men men. Dubais lag är Dubais lag!!
.
Efter skolan har jag mest fixat massa tråkigheter och strul. Typ försäkringsbolag och dator etc. Inget intressant!
Lagade även linsgryta och bjöd min finska vän Else på. Hon gillade den och jag gillade den givetvis, dessert blev en chokladmuffins som vi delade på. Köpte den när jag hade en liten humördipp bland allt strul med faxar och försäkring. Sen när jag kom till rummet insåg jag att jag inte ens var sugen.. That's life!
.
Nu är det dags att sova snart! För er som undrar har förkylningen nästan gått över, tappade dock rösten igår så är väldigt hes. Men jobbar på det. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0