Släktträff!

Måndag idag och andra skoldagen. Känns lite knasigt att det är måndag och andra skoldagen. Men bara att vänja sig!! Har iallafall haft ledarskap idag, den kursen kommer att bli intressant hoppas jag! =)
Sen hade vi även lite företagsekonomi.. Suck. Men jag fattade det!!!! Sjukt nöjd och lättat! :D Sen kom debit och credit och förstörde min värld.... Allt jag byggt upp förstördes..
.
Fick lite special hjälp efteråt och läraren lovar att jag kommer förstå snart. Han är nöjd om inte alla förstår efter första gången för då skulle hans jobb bli för enkelt. Jag kommer INTE göra hans jobb enkelt det kan jag lova han redan nu! Han är för övrigt den bästa läraren vi har! Hur dumt, bästa läraren på värsta kursen? Tror dom har räknat ut det där.. =)
.
Efter skolan satte jag mej och pluggade lite marknadföring. Tråkigt men intressant på samma gång. =)
.
Sen åkte jag till Mall of Emirates och mötte up typ halva släkten!! Ullis och vera har fått besök. Så Moster, sofia, william och helana var också med! Vi åkte hem till dom och bara pratade och umgicks! Sen vart det supergod middag och trevligheter! Fick även med en massa fina grejjer från Sverige! Nu ska både magen och levern bli glad ska vi se!! :D Tack återigen!
.
Väl hemma var det bara att trycka ner näsan i marknadsföringspapprerna igen! Har fortfarande en del kvar att läsa...


Kommentarer
Pappa

Debit o kredit ärbara att lära sig fråga inte varför , de är bara så! Då kommer det att gå som en dans......

Som du säger till mig omPI i matte!!!!!

Kram ma!

2012-01-16 @ 21:31:25
Hakan

Alla intakter ar alltid Kredit (credit) alla kostnader ar alltid Debit (Debet)



Nar du har papperet framfor dig tank alltid pa vad som hander pa banken in (Debit) eller ut (Kredit) da maste andra sidan vara det andra.



Debit och Kredit maste alltid vara lika sa Debit minus Kredit alltid blir 0



Detta var lektion nummer 2



Ha det sa himla gott

2012-01-17 @ 00:49:05
Lisa

Anna, saknar dig!! och dina uppdateringar...checkar in här varje dag i hopp om ett litet tecken från dig!! Puss

2012-01-27 @ 17:57:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0