Slut på ledighet!

Hemma igen!! Direkt efter stranden så gick vi och skulle handla. Några danskar sa att dom visste var det var och att det var nära. Det var nära men vi gick vääärsta omvägen..! Men men. Det var en trevlig promenad iallafall! Bra också att ha lokaliserat en mataffär med gångavstånd..!
Stranden var nice. Lite blåsigt men men. Tanken var att vi skulle plugga. Men så fort vi tog upp böckerna så kom vi på något viktigt att prata om.
.
Lunch på stranden som jag och Else delade på. Vi använde iallafall böckerna som bord! :)
.
Glömde berätta om att dom ger ut GRATIS islgass på stranden. Toppen! Han lär ju ha det bäta jobbet.. haha! =) Den är riktigt god också, söt med lite lätt syrlig citronsmak! Mmm!
.
.
Nu ska jag duscha en lång dusch och få bort solkrämen och saltet.
Sen MÅSTE jag plugga lite ikväll.. Kanske snaskar i mig lite godis också..
Och så har jag middagsdejt med Else! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0