100%

Japp, det var vad jag fick på accounting provet!!!!!! (För er som inte kan % så är det ALLA rätt!) SJUKT VA?!?!? Vi kallar det pure awesomeness!
.
För övrigt så tror jag att det sista testet igår gick heelt ok! Så det är skönt. Men var vi lite slut igår kväll sen eller?!? Hjärnan var heelt tom.. :S
.
Jag och Else hade mys. Vi lagade mat tillsammans och umgicks. Var länge sen vi gjorde det bara sådär! :) <3
.
Sen hade vi gossip girl och tekväll efter det! Så himla mysigt att vi gör det varje söndag. :)
.
Idag tog jag sovmorgon. Dock blev jag väckt klockan 8:40 av telefonen.. Men det var ok för det var bra nyheter. :) Jag och 2 tjejkompisar kollar lite löst efter att hyra en lägenhet nästa termin. Så det var en "mäklare" som ringde och sa att lägenheten var ledig och att vi fick komma o kolla på den idag. :) Efter det var det ju inte så lätt att somna om. :P
Så började lite grann att skriva på min marknadsföringsrapport som jag håller på med.. Ska vara inne på söndag och det är 2000-2500 ord. jag skriver om H&M. Mycket intressant och lätt att hitta information. :)
.
På eftermiddagen så åkte jag till doktorn, ingen fara! Jag skulle bara kolla med vaccinationer till Kenya, bara 2,5 vecka kvar!!!! Efter lite diskutioner fram och tillbaka kom vi fram till att malaria tabletter räckte. Han försökte lura på mej lite twinrix men jag ifrågasatte och till slut kom det fram att det jag redan har täcker.. För jag hinner bara ta en spruta innan jag åker och det gör ingen skillnad mot det jag redan har. :)
.
Efter det åkte vi och kollade på lägenheten. Den var fin och mysig. Men vi har bestämt oss för att INTE ta första bästa utan vi ska se andra alternativ först. Så HÅLL TUMMARNA nu gott folk!
.
Nu ska jag försöka skriva lite H&M sen sova tidigt. :)


Kommentarer
LisaG

Du är så jäkla bra och jag är SÅ stolt över dig. <3

2012-03-13 @ 19:03:32
Sis

Jaaag med, bra jobbat bästa syster!!

2012-03-14 @ 08:56:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0