2 prov avklarade 1 kvar

Japp, 2 prov avklarade. Det ena, accounting, gick valdigt bra! Och det andra har jag ingen aning.. forutom att ja gmissade massa grejs jag skulle skrivit om..
.
Nu sitter jag och pluggar infor nasta prov. Katrin ligger och sover i sangen, hon ar sjuk stackarn!! Det enda jag vill gora ar att lagga mej brevid och vila.. haller pa att fa min 3 forkylning nu.. Suck.. Host host..
.
Energin jag hade imorse drogs ur mej pa proven. 2 prov direkt efter varandra suger energi.
.
Sitter och laser om hur man gor vin/ol/whiskey/sprit och nu ska jag kolla pa vatten.
Ni ANAR inte hur extremt TRAKIGT det ar. Man tycker liksom att man har koll.
men man maste ju skriva det pa det viset dom vill ha det har, och pa engelska....
jaja bara 10% av slutbetyget sa det ar inte hela varlden!!!!!
.
Nu tillbaka till powerpoint..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0