Bildkavalkad

Taggade tjejer i bilen påväg till Abu Dhabi!
.
Nr 1
.
Nr2.
.
. Det är precis lika soligt somd et ser ut att vara.... Men dt var varmt. :P
.
Jag och Else.
.
Taggar lite i baren på hotellet! :D
.
Partymode i taxin!!
.
Såhär ser man ut efteråt!! :P
.
Pigga ligan...
.
Avslutade helgen med Cinabons, typ ett fik med GALET goda och STORA bullar i olika smaker!! :)
.
<3 superhärlig film!
.
Nu ska jag läsa några sidor pre-reading inför ledarskap imorgon sen soooooovaaaaa!!
Har precis kommit tillbaka från te med tjejerna och Gossip Girl! :) Mys!


Kommentarer
LisaG

hur gorgeous är inte du i den där klänningen?

2012-03-13 @ 19:06:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0