Dags för en update kanske..

Ja då har även den här helgen passerat!
Torsdagen spenderades även den i sängen. Eller på förmiddagen var vi och kollad epå en lägenhet. Jag och Else gillade den men Charlotte och Emelie var inte med så dom fick kolla på den senare! :)
Sen var det bara tillbaka till sängen! Sov några timamr och vaknade på asdåligt humör. KUL!
.
Slutade dock med att jag gick ut med else, karen niina och ett helt gäng med folk från skolan. var givetvis hemma och vilade upp mej för jag hade varit sjuk! ;)
Fredagen var jag väldigt pigg med tanke på att jag varit hemma! :P
Fredagen spenderades faktiskt mestadels i biblioteket!! Fick dock inte så mycket gjort.. På kvällen var vi några kompisar på bio. såg Safe House, asbra...... nejdå men den var ok. Jag har dock kommit in i en period där jag bara vill kolla på kärleksdraman där man sitter och grinar igenom typ halva filmen och safe house är värsta actionfilmen som hjärnan fick jobba på högvarv för att hänga med för det hände så mycket konstiga saker hela tiden. Gah!
.
Lördagen så skrev jag marknadsföringsrapport för HELA slanten!! Blev rätt nöjd med den men inte helt.. Får se hur det går. Skrev om H&M, jag menar hur lätt är det att kritisera och göra rekomendationer tlll världens näst största klädföretag?!? INTE ASLÄTT kan jag lova!!
.
På kvällen for jag hem till Katrin och hennes famil och blev bjuden på middag! MUMS. <3
.
Igår började revision week, vilket är liksom som en återblick på allt vi har gjort. Vi hade även ett prov i att räkna ut vad ingridientier egentligen kostar och hur man räknar ut vad ett recept kostar att göra. Men det gick bra tror jag. :)
.
På kvällen var jag hem till Katrin och så provade vi laga hela menyn som vi ska göra den här veckan som slutprov i kitchen. Det gick galant så det var bra!! :D Klockan blev sent och jag vart trött så sov kvar där! MYS! <3
.
Idag har vi väl inte gjort något speciellt. Leadership och Accounting.. Justja vi var och kollade på lägenheten igen och Emelie och Charlotte gillade den så vi ska flytta dit den 8!!!!!!!!!!! Kommer bli såååå grymt!!!! Ligger i ett område som heter JBR (Jumeirah Beach Residence) Ligger nära stranden och nära en gata med massa restauranger och sånt på! PERFEKT!
.
Nu har jag precis avslutat ett facebooksamatal med moster. haha coolt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0