Domme dagen har kommit

.. Japp imorgon har vi dommedag här på skolan. 3 progresstest på en dag.. Jag ber er om en sak, HÅLL TUMMARNA!!
Veckan har passerat utan några större problem eller händelser..
I torsdags var jag helt död. Trodde jag skulle sova 24 timmar i sträck, men icke sa nicke och vi gick ut istället! Vi började med afterwork (afterschool) hos Katrin med hennes mamma och vänner itll henne. Supertrevligt och god mat! :)
Sen gick vi vidare neråt i huset (dom bor på 70 våningen btw) till en kompis och förfestade lite ochs en gick vi ut! Hade riktigt kul!! Fredagsmorgonen var inte lika kul, men vi hade brakfrukost med tjejerna. Jag else, karen och Niina. Det var pankakor, äggröra, bacon ocg toast o massa gott! Perfekt start på dagen! Resten av dagen spenderades tillsammans med accounting (företagsekonomi/bokföring) tror jag förstår det.. Har prov imorgon och det är 33% av slutbetyget så en ganska big deal alltså..
.
Firade lyckade studier med en tupplur och sedan middag på JBR ochs en hem och krasha i säng.
.
Idag började jag även dagen med accounting, och det här är helt sjukt att jag säger. Men jag ser fram emot provet imrogon. HUR SJUKT?!? Men det är för att jag tror att jag fattar och nu vill jag se om jag verkligen gör det eller inte. Ja jag är lite knäpp. Fatta att för typ 1 månad sen var accounting mitt värsta ämne!!!!
.
Sen gick jag ner på stranden och fortsatte pluggandet. Hur härligt är det inte att kunna spendera en dag på stranden samtidigt som man vrålpluggar inför en rapport?? som vi dessutom ska skriva för hand!! Hallå stenåldern liksom.. jaja.. 2-3 sidor.. Hej kramp!
.
Har även test i morgoneftermiddag i FaBS, alltså restaurang service. Men det hoppas jag är en piece of kaka!
.
Justja har även blivit kallad till rektorn på möte den här veckan. Skulle dit i torsdags men blev inställt så nu är det tisdag klockan 4:30 som gäller. Jag har mina aningar vad det gäller.... Suck. Jag har ALDRIG (vad jag kan minnas) blivit KALLAD till rekorns kontor. Men någon gång ska vara den första, inte sant?!?
.
har även fått tillbaka en rapport i ledarskap som vi lämnade in för några veckor. 94% fick vi!! STOLT! :D
.
Neheni, en kommentar eller 2 skulle inte skada!
Nu ska det pluggas hela kvällen lååång! Meny analys, precis lika spännande som det låter!


Kommentarer
SIS

Skickar en hälsning från Idre, grym du är som lyckas med allt du tar dig för- stooooolt lillasyster <3

2012-03-10 @ 20:36:44
Pappa

Är inte rektorn snäll så tar jag hand om honom/henne när jag kommer ner o hälsar på dig framöver, kram Pa

2012-03-11 @ 02:04:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0