Hemresa!

Japp har bokat hemresa för en väldigt speciell helg i Juni! Efter mycket om och men ska jag säga!
Så jag kommer vara på svensk mark mellan torsdagen den 14 juni 14:20-söndagen den 17 juni 15:25. Så att ni vet!! Längtar så sjukt mycket och hoppas ni kan ta er tid att ses!!!! :D
.
Idag ahr vi haft slutprov på våran praktiska del i restaurangen. Gick helt ok! :) Hade gäster från Burj Al Arab och dom haflt om haflt erbjöd mej praktikplats där nästa år. Måste väl ändå vara ett ganska bra betyg?!? :P
.
Igår hade vi en döööötråkig te presentation. Seriöst jag somnade typ. Mina ögon gick ihop. SEEEEGT!
.
På kvälllen var jag på middag med Jesper, skönt med lite svneskt sällskap!! :) God middag och ett bra snack!!! Fick även med mig diverse godsaker!! <3 (som typ är uppätna)
.
Snart ska jag ta mig i kragen och röra mej mot mall of emirates, behöver snacka med min mobiloperatör... och kanske ta en kaffe eller ngt så jag kan plugga lite senare.
.
Imorgon ska vi ha slutprov i den praktiska delen i kitchen! HÅLL TUMMARNA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0