Sjuk..

Har varit himla f;rkyld nu i nagra dagar. Igar var jag deckad med feber. Usch inte kul..
Skippade skolan helt, skont maste jag saga!!
Pa eftermiddagen var vi och kolla pa en till lagenhetn. Jag och Emelie gillade den men Charlotte var inte lika overtygad.. Hur latt ar det att gora 3 tjejer nojda samtidigt? hehe..
Efter det akte jag och kakade middag hos nagra svenskar jag kommit i kontakt med. Gott och mysigt!
Sen nar jag val kom hem var det bara att stupa i sang. Kanske inte var ett asbra drag att ga utanfor dorren.. Men wtf. :P
Idag var det ingen skola heller.. vilket betyder att jag var tvungen att fa ett lakarintyg for att inte fa samre betyg.. Sa sagt och gjort akte till doktorn, 4 gangen pa 3 veckor samma lakare. Det var inte sa svart att fa ett lakarintyg kan jag saga. Fick aven antibiotika och annat grejs. :)
Sen har jag jobbat pa marknadsforings rapporten jag skriver.. Mycket intressant och hittar sa himla mycket info att dt blir svart!! :S
har aven fatt tillbaka resultaten fran de andra proven i helgen. Mycket nojd med dom med maste jag saga!! 87 och 97%. 97 % pa en HANDSKRIVEN rapport. Ja ja sager da det..
.
Sen var vi ivag och kollade pa 2 andra lagenheter som inte var asnice direkt.. Men men! Man maste se allt. :) Sen var det middag med oss skandinaver hs Niina. Mycket trevligt och GOTT! :D Mums!
Marknadsforing och sen nu sangen!
Imorgon ska det ut pa lagenhets jakt igen. Fortfarande ingen skola da vi har kok imrogon.. Inte sa lampligt att sta dar forkyld kanske?!?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaidubai

Jag pluggar Hospitality Management på skolan Emirates Academy. Här är lite av vad som händer i mitt liv at the moment..

RSS 2.0